vrijdag 1 oktober 2010

Flexibel werken doe je maar in je eigen tijd

Onder het motto 'Het Nieuwe Werken doe je zelf!' is een campagne gestart om bedrijven bewuster te maken van de mogelijkheden van Het Nieuwe Werken. Onderdeel van de campagne zijn een drietal posters.

De posters benadrukken een aantal voor(oor)delen rond HNW:
  • Echte mannen staan in de file
  • Flexibel werken doe je maar in je eigen tijd
  • Thuiswerken is betaald met je kinderen spelen
Ik ben benieuwd naar het resultaat, maar de campgane is in ieder geval sterk gestart.
.

3 opmerkingen:

  1. Ik volg sinds kort je blog. Mooi initiatief ! Het lijkt me leuk thuis zo'n poster voor het raam te hangen. Maar helaas lijkt de link voor de posters niet te werken. Ik dacht ik meld het even voor de zekerheid.
    http://www.dropbox.com/gallery/1999828/1/HNW%20Abri?h=4d1637#/

    Vriendelijke groeten en een fijn weekend!!
    Eddy Veldboer
    Logica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Eddy,
    bedankt voor je interesse en scherpe blik. Ik heb de link aangepast. Alle credits voor dit initiatief zijn overigens voor Kim Spinder en haar team. Mijn bijdrage is slechts dat ik mijn lezers/volgers wil wijzen op deze grandioze posters.
    Groeten
    Fred

    BeantwoordenVerwijderen

Translate site to: